• وبلاگ : سلام آقا
  • يادداشت : کريسمس،نيمه‎ي شعباني دوباره
  • نظرات : 2 خصوصي ، 35 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + صدرا 

    و كجاست آن آخرين جمعه رد پاي سبز .

    سايت گالري عكس تصوير به روز گرديد.
    فوتباليست ها ابزار تحميق توده ها هستند براي حكومت بيخبران بر خود گمكرده ها لازمند. ابزار سواري بر مردمند

    آقا درد دلم تازه شد وقتي جريان فيلم ابراهيم خوندم نميدوني چه حرسي خوردم پاش و بدتر از همه اون صدام با صداي گرفته و اشهدي كه گفت و بش گفتن الي جهنم و گفت الي رضوان ان شاءالله ... مال اينه كه از بچگي بهمون راه و رسم عقلايي دين رو ياد نميدن .. كلا نسبت به بيشتر امور بي بخاريم

    يا علـــــــــــــــــــــــــي

    "اليوم اکملت لکم دينکم و اتممت عليکم نعمتي و رضيت لکم الاسلام دينا"

    هر نبي مژده آمدن رسول بعد خود را داد تا به پيامبر خاتم رسيد و دين حق شکوفا و کامل شد .حالا ديگرجاهليت رنگ باخته و ديگر اين رنگ و نژاد نيست که حرف ميزد ، ديگر زنده بگور کردن دختران در عرب افتخار نيست،حالا همه از برادري و برابري حرف ميزنند،و پيامبري که 23 سال از عمر مبارکش را صرف تبليغ دين کرده ميرود تا واقعي عظيم در تاريخ را رقم بزند .پيامبر ميدادند که اين آخرين حج اوست ،همه را به حج ميخواند...و جمعي عظيم دعوت او را لبيک ميگويند ..و حج بجا ميآورند .در برگشت از حج جبرئيل بر حضرت نازل مي‌شود: "يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليک من ربک"

    پيامبر(ص) که به نفاق عده ‌اي از همراهان خود از طريق وحي الهي آگاه بود، از برخورد آنان بيمناک شد.در اين هنگام جبرئيل امين براي دومين بار نازل شد:"يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليک من ربک"

    پيامبر(ص) هراسناک از دلهاي مريض و ايمانهاي سست تازه مسلمانان، راه تازه‌اي مي‌جست. که جبرئيل براي سومين بار نازل شد: "يا ايها الرسول بلغ ما انزل اليک من ربک فان لم تفعل فما بلغت رسالته و الله يعصمک من الناس"

    اين چه پيامي است که اگر به مردم ابلاغ نشود، رسالت به انجام نرسيده است؟چرا پيامبري که هم داراي مقام نبوت و رسالت است مورد خطابي اينگونه قرار گرفته است ؟ و اين عدم ابلاغ چرا عدم انجام وظيفه؟ و خداوند به قلب نوراني او اطمينان ميدهد که خداوند اون را از آسيب مردم حفظ ميکند .پيامبر(ص) که هراسي از جنگ و آسيبهاي جسماني نداشت امروز نگران نفاق و دورويي امتي است که گاه تيغ نفاق آنها گلوي بهترين ياوران دين حلق را ناجوانمردانه و به اسم دين .....پس هراس پيامبر از آسيب رسيدن به اصل دين است ، توسط مردمي که جهالت در آنها حرف اول را ميزند حتي به نام دينداري ...فرمان توقف ميدهد ..اينجا کجاست ؟اين مکان غدير است ...به آنها که جلو تر رفته اند بگويد بگويد صبر کنند تا آنها که نيامدند به آنها ملحق شوند.پس پيامبر(ص) بر بالاي بلندي ميرود وخطبه اي ايراد مي‌کنند:"خداي را سپاس مي‌گويم و بر بندگي خود و پروردگاري او اقرار مي‌کنم. جبرئيل تا کنون سه بار بر من نازل شده است و از جانب پروردگار مرا امر نموده که در اين زمين بر پاي بايستم و رسالت او را به پايان برم. آيا من ولي شما بر شما نيستم؟"

    همه پاسخ دادند:"آري." و حضرت ادامه داد: "آيا من پيامبر و رهبر شما نيستم؟" و باز همه سر به تعظيم خم مي‌کنند. آنگاه حضرت دست علي بن ابيطالب (عليه السلام) را گرفته و بلند مي‌کند و مي‌فرمايد: "من کنت مولاه فهذا علي مولاه، هرکه من ولي و سرپرست اويم، پس علي سرپرست و ولي اوست." طبق نقل مورخين حدود 120،000 نفر به ايشان تبريک وتهنيت گفتند .

    در آن هنگام اين آيه نازل شد:"اليوم يئس الذين کفروا من دينکم فل

    بسم رب مرتضي علي عليه السلام
    سلام... عيد غدير و خدمت شما تبريک عرض ميکنم..
    به روزم...
    ××××××××××××××××××××××
    به لوح سينه ام با زر نوشتند
    به قلبم سوره کوثر نوشتند
    به کوي عاشقي بر قلب شيعه
    صدو ده مرتبه حيدر نوشتند
    يا علي
    پاسخ

    عليکم السلام.عيد شما هم مبارک.

    سلام ايمانه عزيز

    شما كه هميشه زود به زود آپديت مي‏كردي. كجايي خانوم.

    عيدت مبارك. انشالله خدا ياري كنه بشيم اوني كه بايد.

    نمي‏خواي عيد رو به من تبريك بگي.غدير روز عيد سيد‏هاست‏ها.

    سالم باشي

    پاسخ

    عليکم السلام.راستش يه کسالتي بود که رفع مي شه ان شاء الله و هم اينکه با خودم درگير بودم براي ادامه دادن يا ندادن وبلاگ که آخرش از امام علي(ع)خجالت کشيدم که چيزي ننويسم.خلاصه اينکه اگر دير امدم مجروح بودم،اسير بسط و قبض روح بودم! عيد شما هم مبارک.ما کنيز ذريه رسول الله(ص) هستيم. نگفته بودي خانم؟!
    سلام

    بر انيم تا د رعيد غدير با يكديگر پيماني محكم ببنيدم.. به ما سر بزنيد تا از پيمان مطلع شويد و اگر تمايل داشتيد دوستان را هم خبر كنيد

    التماس دعا

    پاسخ

    عليکم السلام.
    سلام
    خسته نباشيد
    خوشحال ميشم يه سرم به من بزني و ي تبادل اينك داشته باشيم
    منتظرتم
    موفق باشي
    پاسخ

    عليکم السلام.براي تبادل لينک عذر ما را بپذيريد!

    سلام خسته نباشيد

    كربلا در دهه ي اول محرم و از 26 ذي الحجه تا چهارم محرم اعزام توسط سازمان حج براي اطلاع بيشتر با شماره تلفن 55915825 تماس بگيريد

    سازمان خدمان زيارتي مهربان سير مدينه مجري حج

    پاسخ

    عليکم السلام.

    سلام

    طبق معمول مطلبتون بلنده! عنصر سرعت تو اينترنت حرف اوّلو ميزنه! مطالب كوتاه بيشتر جواب ميده! به نظر حقير البته!

    به شرطي كه عصباني نشيد افتخار بازديدتون از وبلاگمو به من بديد!

    پاسخ

    عليکم السلام. ببينيد من به عمد مطالبم را طولاني مي کنم...باور مي کنيد؟! براي اين کارم هم دليل دارم.دليلش را هم مي گم ان شاء الله توي يه پست.بعدشم چرا بايد عصباني بشم؟!!

    وبلاگتون بسيار پر محتواست يه سر به ما هم بزنيد پشيمون نمي شيد

    غدير.برادري و زن!!! موضوع از اين جنجالي تر ... منتظر نظرات شما هستيم
    + سعادت 
    سلام ، يه سوال ! شما که ادبيات مي دوني انصافا مي توني اون شعر لوگوي وبلاگت رو بدون سکته بخوني ؟ به نظرن يه «واو» قبل از «نباره » و «کم نياره » کم نداره ؟ شما که مي خواي اديب بشي بهتر نيست يه شعر درست و اديبانه انتخاب کني ؟
    حالا البته اگه لوگو توصيه کسي بود و براي خود شيريني انتخابش کردي ، هيچي!
    پاسخ

    عليکم السلام. اولا ما کي گفتيم اديبيم؟! ثانيا من احتمال مي دم شما وزن شعر را پيدا نکردين و گرنه شعر مشکلي نداره. ثالثا خوشم نيومد از حرف آخرتون.

    آجي اعوذ بالله من شر نفسي

    نگوييد كلام فاخر كه اين طرفها شيطان بدجور پرسه ميزند ...

    يا حق

       1   2   3      >